loading...
شعر,شعر عاشقانه
admin بازدید : 141 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

تا ابد بغض من تب زده کال است عزیز

دیدن گریه ی تمساح محال است عزیز


تا شما خانه تان سمت شمال ده ماست

قبله دهکده مان سمت شمال است عزیز


پنجره بین من و توست ، مرا بوسه بزن

بوسه از آن طرف شیشه حلال است عزیز


ما دو ریلیم به امید به هم وصل شدن

فصل گل دادن نی ، فصل وصال است عزیز


ماه من ، عکس تو در چشمه گل آلود شده

عیب از توست ، ببین ! چشمه زلال است عزیز


دام گیسوی تو بی دانه شده ، می فهمی؟
!

امپراطوری تو رو به زوال است عزیز


عشق این نیست که بر گردن من حلقه زده

اینکه بر گردنم افتاده وبال است عزیز


چهارفصل است دلم منتظر پاسخ توست

لعن و نفرین به تـــو و هرچه سوال است عزیز ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 622
  • بازدید کلی : 86,659